tiistai 6. syyskuuta 2011

.nolous.





oon se tyyppi,
joka muistaa läheisten merkkipäivät..
aina.
oli synttärit, nimpparit
tai muuta tärkiää,
jos en korttia pistä niin
muistan soitolla tai viestillä edes.

ja tänään tajusin,
että unohdin äidin ja isän hääpäivän,
ko on nämä tulevat kahet häät ollu
vähän enempi mielen päällä.
ja voi mikä nolous nousi pintaan,
ko äippä vielä itse kautta rantain
asiasta tänään huomautti..
auts.

perään tuli vielä lievästi
marttyroiva viesti:
"sehän oli vasta 39 hääpäivä"
nyt olen sitte kirjottanu
vissiin viiteen eri paikkaan
ens vuotta ajatellen
muista äipän&iskän
40 v. rubiinihääpäivä!

4 kommenttia:

Cici kirjoitti...

Oih, minä taas olen se henkilö, joka muistaa just ja just oman syntymäpäivänsä ja siihen se sitten jääkin. Hieno juttu tuo ensi vuoden rubiinihääpäivä vanhemmillasi!

uuvee kirjoitti...

..olen niin iloinen, että unohdin tänä vuonna ja toivottavasti en enää ensi vuonna. :) 40 vuotta on jotenki käsittämätön aikajana, pääseeköhän sellaiseen itse olleskaan..

Anonyymi kirjoitti...

Löysin ihanan uuden blogisi! <3
Sinne en kuitenkaan voi heittää kommenttia ilman kirjautumisa, joita en jaksa, joten kommentoin tänne!

Sairasvuoteella lekottelen ja on aikaa tehä muutaki kuin miettiä häähömpötyksiä, jotka kokoajan vaan pahemmin ja pahemmin pyrkii uniinki. Viimeyönä mulla oli päällä hääpuku, joka oli yhtäkkiä muuttunu vaaleanpunaiseksi!

Voi kamalaa, nyt vasta alan tosiaan tajuamaan, että te todellaki muutatte pohjoseen! Ja vielä melko pian! Just ku me aletaan päässä takas etelään :/ Onneksi Rolloon pääsee helposti :) Ja se on kyllä niin ihana ja rauhaisa paikka asua!

Mä toivon, että löyätte kodin joen läheltä ja keskustan lieppeiltä, se on ihanaa aluetta ja niin on myös kirkkolammen alue! Onnea kodin etsimiseen <3 Mä jätän meän tulevan kodin etsimisen miehekkeelle ;)

-Hanna

uuvee kirjoitti...

Hoi Hanna! kiitos muru kommenteista, muokkasin napa[piiri]n asetuksia, niin että pääset nyt kommentoimaan myös sinne ilman kirjautumista!
elä sano, että voi kamalaa.. mie tajusin viime viikolla, että mulla on vain 5 (tän jälkeen 4 !!) viikkoa luentoja jäljellä. Aika menee niin nopeasti ja pian hengaileen vaan sampparissa ja revontulessa :DD Pian nähdään!