sunnuntai 8. marraskuuta 2009

.rajoilla.




olen rajoillani.
kahtena päivänä olen syönyt enemmän (kipu)lääkkeitä
kuin vuosiin yhteensä.
aamuina olen herännyt kun uni ei enää peitä poltetta,
on pakko nousta.
raahautua purkille.
eilisestä oppineena heti kaksi.
en syö lääkkeitä. yleensä ikinä. minulla ei ole pääkipuja,
joihin toiset syövät aspiriinia kuin karkkia.
ja tänään aamupäivällä edes 2 tablettia ei riittänyt.
hampaiden kiristystä.
kyyneleet kihosivat silmiin.
valuivat poskille.
3 tuntia.
sain ottaa toisen annoksen.
siitä 1,5 tunnin päästä koitti hetkellinen
autuus. kivuton 2 tuntinen.
ilmeisesti en ole vielä kärsinyt tarpeeksi
en osaa ennakoida. en ota lääkettä kun ei särje.
ja nyt olen jälleen rajoilla. murtumassa.
en lähde leikkimään päivärajoilla.
ehkä huomenna kroppa palautuu.
pistää pohtimaan rokotuksia..

Ei kommentteja: